Page 9 - Limba 2 Ministry_promo
P. 9
Competențe Vocabulary Grammar
1.1. Oferirea unei reacții non verbale adecvate, la salut/o întrebare/instrucțiune simplă rostită clar și rar • the alphabet • a/an – the
• personal subject
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • cardinal numbers
pronouns
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată • school objects • to be
2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent • colours
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple • school subjects • to be
• personal subject
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • countries &
pronouns
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată nationalities • to be
2.3. Prezentarea unui obiect /unei persoane/unui personaj prin identificare • sports
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare
4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten
4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte
1.2. Recunoașterea unor repere spațiale • rooms, furniture, • plurals
• there is/there are
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple appliances & • prepositions of
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice other place
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată • ordinal numbers
2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent • shapes
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare
3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple
4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten
4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple • personal things & • this – these / that –
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația
pets those
specifice
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată • adjectives • possessive
2.3. Prezentarea unui obiect/unei persoane/unui personaj prin identificare
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare describing adjectives
4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte
appearance • possessive case (‘s)
• parts of the body • can
• abilities • have got
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple • days of the week • present simple
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • months
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată • everyday
2.3. Prezentarea unui obiect/unei persoane/unui personaj prin identificare activities
2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent • family members
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare • character
3.3. Descifrarea unor mesaje simple familiare primite de la prieteni, colegi, profesor, în situații uzuale adjectives
3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple • Jobs
4.1. Scrierea unei felicitări de ziua cuiva sau pentru o sărbătoare
4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg / prieten
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple • food • can
• a/an – some/any
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • meals • a lot of, (how)
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată • containers & much, (how) many
• prepositions of
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare partitives
time
3.3. Descifrarea unor mesaje simple familiare primite de la prieteni, colegi, profesor, în situații uzuale • festivals • question words
3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple • ordinal numbers
4.1. Scrierea unei felicitări de ziua cuiva sau pentru o sărbătoare • shopping
4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten
1.1. Oferirea unei reacții non verbale adecvate, la salut/o întrebare/instrucțiune simplă rostită clar și rar • seasons – months • the imperative
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple • weather • prepositions of
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • town/village – movement
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată places • it – there
3.1. Recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice pentru viaţa cotidiană • signs
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare • clothes
3.3. Descifrarea unor mesaje simple familiare primite de la prieteni, colegi, profesor, în situații uzuale • shopping
4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten
2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent
3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple
4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte
CONTENTS
7