Page 9 - Limba 2 Ministry_promo
P. 9

Competențe                                                  Vocabulary Grammar

1.1. Oferirea unei reacții non verbale adecvate, la salut/o întrebare/instrucțiune simplă rostită clar și rar • the alphabet  • a/an – the
                                                                                                                              • personal subject
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • cardinal numbers
                                                                                                                                pronouns
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             • school objects         • to be

2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent  • colours

1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple                                                     • school subjects        • to be
                                                                                                                              • personal subject
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • countries &
                                                                                                                                pronouns
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             nationalities            • to be

2.3. Prezentarea unui obiect /unei persoane/unui personaj prin identificare                          • sports

3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare

4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten

4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte

1.2. Recunoașterea unor repere spațiale                                                              • rooms, furniture,      • plurals
                                                                                                                              • there is/there are
1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple                                                     appliances &             • prepositions of

2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice other                  place

2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             • ordinal numbers

2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent  • shapes

3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare

3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple

4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten

4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte

1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple                                                     • personal things & • this – these / that –
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația
                                                                                                     pets those
    specifice
2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             • adjectives             • possessive
2.3. Prezentarea unui obiect/unei persoane/unui personaj prin identificare
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare                        describing               adjectives
4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte
                                                                                                     appearance               • possessive case (‘s)

                                                                                                     • parts of the body • can

                                                                                                     • abilities              • have got

1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple                                                     • days of the week       • present simple

2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • months

2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             • everyday

2.3. Prezentarea unui obiect/unei persoane/unui personaj prin identificare                           activities

2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent  • family members

3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare                        • character

3.3. Descifrarea unor mesaje simple familiare primite de la prieteni, colegi, profesor, în situații uzuale adjectives

3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple                            • Jobs

4.1. Scrierea unei felicitări de ziua cuiva sau pentru o sărbătoare

4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg / prieten

1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple                                                     • food                   • can
                                                                                                                              • a/an – some/any
2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • meals              • a lot of, (how)

2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             • containers &             much, (how) many
                                                                                                                              • prepositions of
3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare                        partitives
                                                                                                                                time
3.3. Descifrarea unor mesaje simple familiare primite de la prieteni, colegi, profesor, în situații uzuale • festivals        • question words

3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple                            • ordinal numbers

4.1. Scrierea unei felicitări de ziua cuiva sau pentru o sărbătoare                                  • shopping

4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten

1.1. Oferirea unei reacții non verbale adecvate, la salut/o întrebare/instrucțiune simplă rostită clar și rar • seasons – months • the imperative

1.3. Identificarea unor aspecte culturale simple                                                     • weather                • prepositions of

2.1. Reproducerea unor formule/unor mesaje simple si scurte, respectând pronunția și intonația specifice • town/village –     movement

2.2. Participarea la dialoguri simple în contexte de necesitate imediată                             places                   • it – there

3.1. Recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice pentru viaţa cotidiană                     • signs

3.2. Identificarea semnificaţiei globale a unui text simplu pe teme familiare                        • clothes

3.3. Descifrarea unor mesaje simple familiare primite de la prieteni, colegi, profesor, în situații uzuale • shopping

4.2. Redactarea unui mesaj simplu către un coleg/prieten

2.4. Manifestarea disponibilității pentru a explora noi modele articulatorii/de intonație și accent
3.4. Manifestarea curiozității pentru decodarea unor mesaje scrise simple
4.3. Participarea la proiecte de grup în care se elaborează, cu sprijin, mesaje scurte

                                                                                                                                                      CONTENTS

                                                                                                                                                         7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14