CUM SA LE SPUN? 978-973-707-951-0

CUM SA LE SPUN? 978-973-707-951-0

Produs indisponibil momentan. Pentru comenzi va rugam trimiteti mail la adresa bookshop@uniscan.ro sau contactati-ne la numarul de telefon 021/2245080, 021/2245026 Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Cod

Cod produs: 978-973-707-951-0

producator

Producator:

disponibilitate

Disponibilitate: Indisponibil

Cum să mă port cu ceilalţi la locul de muncă (fie că sunt director sau subordonat), sau, în viaţa privată, cu rudele mele sau cu prietenii?
Cum să le înţeleg reacţiile şi să îi fac să-mi înţeleagă corect mesajele? Cum să mă adresez lor şi cum să mă comport, astfel încât comunicarea dintre noi să fie optimă? Cu toţii ne punem zi de zi astfel de întrebări.
Autorul cărţii ne învaţă cum să ne poziţionăm pe aceeaşi lungime de undă cu interlocutorul nostru, în funcţie de tipul lui de personalitate: Perseverent, Gânditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic. În acest mod, vom căpăta trei informaţii esenţiale: despre sursele motivării lui, despre modul de comunicare preferat şi modalităţile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de către psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gérard Collignon, colaboratorul său apropiat, îl preia şi îl explică în această carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esenţial oricui îşi doreşte îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare.

Gérard Collignon este psiholog şi psihoterapeut, consultant şi preşedinte al Kahler Communication France. Susţine seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultanţilor, formatorilor şi coach-ilor profesionişti.

Cuprins:


Mulţumiri
Prefaţă
Introducere


Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication
1. Tipurile de personalitate
2. Structura personalităţii
3. Energie şi motivaţie: nevoile psihologice
4. Lungimile de undă
5. Matricea de identificare
6. Comunicarea ratată
7. Scenariile
8. Inventarul de personalitate

Partea a II-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com)
9. Process Com: un management pe măsură
10. Process Com în serviciul vânzărilor
11. Process Com… sau cum să le spui „te iubesc!"
12. În clasă
13. Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale

Concluzii
Bibliografie


Clientii uniscan.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Newsletter
Abonare
Scroll