EDUCATIA INTEGRATA A PRESCOLARILOR. CUM SA LE STIMULAM MINTILE AFLATE IN DEZVOLTARE 978-606-40-0593-9
Produs indisponibil momentan. Pentru comenzi va rugam trimiteti mail la adresa bookshop@uniscan.ro sau contactati-ne la numarul de telefon 021/2245080, 021/2245026 Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.
Lumea actuală, cea a copiilor noștri, s-a modificat radical față de lumea în care noi ne-am format. De unde și pledoaria cărții de față pentru o reconsiderare a abordărilor și intervențiilor specifice educației timpurii. Copilul de grădiniță nu mai este văzut doar ca un receptor de informații, ci este privit în integralitatea sa, ca ființă umană definită de emoții uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie încurajate, dar și de abilități cognitive care au nevoie de rafinare. Plecând de la povești vii și sugestive din lucrul cu preșcolarii, dar și de la explicații ale rațiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acoperă o serie de teme esențiale pentru învățarea timpurie: de la așteptările educatorilor, la joc, creativitate și mindfulness, de la încurajarea colaborării și socializării, la consolidarea achizițiilor necesare pentru învățarea scrierii și a cititului.
Cindy Terebush are o experiență de 20 de ani în educația timpurie, iar în prezent lucrează ca formator și coach în New Jersey.
Cuprins
Introducere
Capitolul 1. Echilibristica expectanțelor
Capitolul 2. Ce știm despre copiii mici?
Capitolul 3. Cuvintele noastre sunt importante
Capitolul 4. Să te joci nu înseamnă doar să te deghizezi
Capitolul 5. Expectanțele privind socializarea — Nu poți da greș folosind jocul
Capitolul 6. Expectanțele comportamentale — Cum să îi formăm pe viitorii cetățeni cu ajutorul unor expectanțe adecvate privind comportamentul
Capitolul 7. Recunoașterea și stăpânirea emoțiilor — Uneori, chiar și copiii mai au câte o zi proastă
Capitolul 8. Obișnuințele clasei de preșcolari — Cum să vă regândiți practicile
Capitolul 9. Oile nu sunt făcute din ghemotoace de vată — Importanța exprimării de sine
Capitolul 10. Nivelul de pregătire necesar pentru învățarea cititului și a scrierii — Cum să urmărim dezvoltarea integrată a copilului
Capitolul 11. Așteptările realiste față de noi înșine — Cum să concepem un plan atent construit
Capitolul 12. Educarea părinților cu privire la practicile pedagogice adecvate — Cum să domolim temerile părinților
Mulțumiri
Recomandări de lectură
Referințe bibliografice
Clientii uniscan.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.