A AVEA SAU A FI? 978-606-40-1095-7
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Soluţiile ieşirii din starea de depresie şi dezumanizare birocratică sunt articulate într-un program socio-economic temerar, care merge de la iniţiativele individuale ale „consumului sănătos" şi ale intensificării trăirilor spirituale până la măsuri globale în favoarea unei democraţii participative, a unui management umanist şi a diminuării inechităţilor flagrante.
Punând laolaltă argumente psihanalitice şi marxiste cu revelaţii din mistica medievală şi cu subtile analize macroeconomice, şi ţintind deopotrivă excesele capitalismului şi socialismului, A avea sau a fi? este o sinteză surprinzător de actuală.
Consumatorul este veşnicul sugar ce plânge după biberonul cu lapte. A consuma reprezintă o formă de „a avea", probabil forma cea mai importantă. Consumul alină neliniştea, întrucât ceea ce ai nu-ţi poate fi luat; dar el te îndeamnă să consumi şi mai mult, pentru că ceea ce ai consumat anterior nu-ţi mai oferă satisfacţie. E. Fromm
Consumul sănătos poate avea loc doar dacă din ce în ce mai mulţi oameni doresc să-şi schimbe modelele de consum şi stilurile de viaţă. Oamenii îşi vor da seama că un consum exagerat dă naştere la pasivitate; că nevoia de viteză şi noutate reflectă neliniştea interioară, fuga omului de el însuşi. E. Fromm
Cuprins
Cuvânt-înainte
Introducere: Marea Promisiune, eşecul ei şi noile alternative
PARTEA ÎNTÂI
Înţelegerea diferenţelor dintre a avea şi a fi
I. O primă privire
II. A avea şi a fi în experienţele cotidiene
III. A avea şi a fi în Vechiul şi Noul Testament şi în scrierile lui Meister Eckhart
PARTEA A DOUA
Analiza diferenţelor fundamentale dintre cele două moduri de existenţă
IV. În ce consta modul de existenţă bazat pe a avea?
V. În ce consta modul de existenţă bazat pe a fi?
VI. Alte aspecte ale modurilor de existenţă bazate pe a avea şi a fi
PARTEA A TREIA
Omul nou şi noua societate
VII. Religie, caracter şi societate
VIII. Condiţii pentru schimbarea umană şi caracteristicile Omului nou
IX. Trăsăturile noii societăţi
Bibliografie
Clientii uniscan.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.